Jelena Sasnik je magistar dirigovanja. Dirigovanje je diplomirala i magistrirala na FMU Beograd. Tokom svoje karijere vodila je mnoge orkestre i horove, a bavi se i pedagogijom. Orkestri sa kojima je nastupala su: Berlinski simfonijski orkestar, Beogradska filharmonija, Simfonijski orkestar Radio televizije Srbije, Simfonijski orkestar "Svetski orkestar muzičke omladine" iz Berlina, Simfonijski orkestar Muzičke akademije FMU Beograd, ansambl savremene muzike "Slavko Osterc" i umetnički je direktor i dirigent Panslovenskog „Omladinskog Superhora i orkestra”.
Za RTV Srbije i Slovenije snimila je brojne kompozicije savremenih kompozitora, nastupala na mnogim festivalima u zemlji i inostranstvu i predsednica je žirija na raznim takmičenjima horova i orkestara i festivalima u regionu. Gostovala je u Švedskoj, Italiji, Švajcarskoj, Danskoj, Grčkoj, Nemačkoj, Francuskoj, Austriji, Rumuniji, Poljskoj, Češkoj i svim zemljama bivše Jugoslavije.
2022. godine, na poziv slovenačkog ambasadora u Vatikanu, nastupila je na protokolarnim koncertima u Rimu i Napulju povodom Dana državnosti Republike Slovenije. Diriguje opere savremenih kompozitora a sa operom “Svadba” je nastupala na festivalima u Švajcarkoj, Makedoniji, Srbiji, Crnoj Gori, Italiji i Sloveniji.
Autorka je teksta za predstavu Eks/odus Radosti (produkcija SKGG 2019,izvedena na SOMUSu 2021.), koja je uspešno izvođena u Sloveniji i na festivalima u Srbiji i Crnoj Gori, kao i prve Jugofuturističke opere “Čekaonica” (produkcija SKGG). Takodje piše povremeno za Politikin Zabavnik kao i feministički časopis Radne žene. U 2026. gostuje kao predavač u Kanadi na poziv organizacije “Canada research chair in opera creation” Univerziteta u Montrealu na temu savremene opere.
Andrej Jus je rođen u Slovenj Gradcu 1981. Nakon završene diplome pozorišne i radio režije na AGRFT-u (2007), radi u većini slovenačkih pozorišta i na vaninstitucionalnim scenama. Njegove predstave su dobitnici domaćih i međunarodnih nagrada: Studentska nagrada za najbolju režiju na 4. Međunarodnom festivalu dramskih umetnosti u Bugarskoj, za predstavu Usamljeni zapad (M. MekDona), 2007; Nagrada „Satir“ za najbolju kamernu predstavu u celini za predstavu Gorki plodovi pravde (M. Jesih), SNG Nova Gorica, 2012; nagradu „Zlatni lav" za najbolju predstavu na međunarodnom festivalu kamernog teatra u Umagu za predstavu Postani ulična svetiljka (S. Kosovel), SNG Nova Gorica, 2015. i nagradu „Zlatna tačka“ za najbolju predstavu na 27. Pika festival u Velenju za predstavu Snežana i sedam patuljaka (Braća Grim), SLG Celje, 2016.
Autor je i dramskih tekstova: Balade za svakodnevnu upotrebu (izvedene u MGL, 2009), mjuzikla Žaba Greta (izvedene u Pozorištu lutaka Maribor, 2011), Besne basne (izvedene 2019 u Šentjakobskom pozorištu) i zbirke poezije Na travnjaku, izdavačka kuća Sanje, 2015.
Štefica Graseli diplomirala je na Muzičkoj akademiji u Ljubljani u klasi prof. Pie Brodnik. U saradnji sa SNG Opera i balet Ljubljana i SKGG, nastupila je u uogama: La Musica (Monteverdi, Orfej), Elvira (Rosini, Italijanka u Alžiru),Lusinde (Pičini, Ničija ćerka), Kraljične (Šavli, Pastir), Suzane. (Mocart, Figarova ženidba), Ana Frank (Frid, Dnevnik Ane Frank), Klorinda (Rosini, Pepeljuga), Fraskita (Bize, Karmen), Minerva (Ofenbah, Orfej u paklu), Zerlina (Mocart, Don Đovani), Adela (Štraus Slepi miš), Esmeralda (Smetana, Prodana nevesta), Olimpija (Ofenbah, Hofmanove priče)), Druga dama (Mocart, Čarobna frula), Despina (Mocart, Cosi fan tutte),Đulijeta (Belini, Kapuleti i Montegi) i Đaneta (Doniceti, Ljubavni napitak), Muzeta (Pučini, Boemi), Sofi (Masne, Verter), Koncertno je izvela Monteverdijevo Večernje Presvete Bogorodice, Šarpentjeov Te Deum, Pergolezijev Stabat Mater, Vremšakov ciklus Osam pesama iz ciganske poezije i Mendelsonov San letnje noći.
Tereza Plut, kanadski sopran slovenačkog porekla nastupa kao solista sa mnogim dirigentima i orkestrima u Evropi, Aziji i Kanadi, kao i solističkim recitalima u raznim evropskim koncertnim dvoranama. Nastupala je sa Anom Netrebkom u operi Jolanta (Dojče Gramofon, 2015) i sa Bernardom i Markosom Finkom u Mocartovom Rekvijemu. U operskim kućama i na festivalima u Nemačkoj i Švajcarskoj ostvarila je uloge Kraljice noći (Čarobna frula), Blondhen (Bekstvo iz Seralja), Rozine (Seviljski berberin), Olimpije (Hofmanove priče), Metke (Janko i Metka), Serpet (Lažna baštovanka), Valter (La Vali)... Sarađivala je sa svetski poznatim dirigentima (Emanuel Vijom, Nikolas Milton, Aleksander Džoel, Džon Fiore... ), rediteljima (Kristof Loj, Filip Harnokur, Tobijas Rihter...) i orkestrima (Vankuverski simfonijski orkestar, Dizeldorfski sinfoničari, Koncert Minhen, Štutgartski operski orkestar, Bahov kolegijum Cirih itd.). Vodi majstorske kurseve i seminare u Sloveniji i bila je gostujući profesor na Univerzitetu Britanske Kolumbije u Vankuveru, na Centralnom nacionalnom univerzitetu u Pekingu u Kini, na akademijama u Zagrebu, Kotoru, Crnoj Gori... Posebno se posvećuje solo pevanju i redovno nastupa u zemlji i inostranstvu. Zalaže se za promociju slovenačkog samopevanja kao producent spevSLAM događaja.
Katja Konvalinka je diplomirala pevanje i klavir na Muzičkoj akademiji u Ljubljani, a potom i magistrirala sa odličnim uspehom na Univerzitetu za muziku u Gracu. Završila je i specijalizaciju iz solo pevanja na Muzičkoj akademiji u Ljubljani, koja joj je dodelila nagradu za umetnički rad 2018. godine. Nastupala je u operskim kućama u Sloveniji (SNG Ljubljana i Maribor), Austriji (Gradsko pozorište Leoben, Teatar u Palati) i Hrvatskoj (Splitska opera). Kao koncertna pevačica sarađivala je sa Slovenačkom filharmonijom i Orkestrom RTV. Aktivna je i kao solo pevačica i učiteljica pevanja. Predsednica je SKGG, gde radi kao producent (Svadba je 30. opera u njenoj produkciji) i pevačica u operama Frida (monoopera Dnevnik Ane Frank), Maknef (Iza vrta), Menoti, Martinu, Najman, Pićini, Pergolezi... Temeljno je izvodila uloge u operama slovenačkih kompozitora T. Sveteta (Ada, Junak našeg vremena, Dom milosrđa), P. Mihelčiča (Božja čestica), B. Šaljić Podešva (Iden), T. Mauko (Devojka sa šibicama), I. Kocena (Veverica posebne sorte)...
Irena Jebuah Tiran diplomirala je sa odličnim uspehom na Mocarteumu u Salcburgu. Dobitnica je više nagrada na pevačkim takmičenjima. Debitovala je u SNG Opera i balet Ljubljana i sarađivala sa Slovenačkom filharmonijom, Orkestrom RTV Ljubljana, Orkestrom Bavarskog radija, ansamblom Klangforum... Kao članica vokalnog ansambla Nova u Beču, nastupala je na festivalima u Salcburgu, Bregencu, Stiriarte, Vien Modern... Nastupala je u Berievoj Simfoniji za 8 solista i orkestar sa Bečkom filharmonijom i na premijeri Hasove opere Melankolija u Nacionalnoj operi u Parizu. Redovno nastupa u predstavama SKGG: u Svetetovim operama Heroj našeg vremena, Ada i Kuća milosrđa, Glukov Prevareni sudija, projektu Omaž Bendžaminu Britnu, Meknefov Nežni div, Bavdekovoj operi Gospodin i kruške, Martinuov Brak, Kingova Snežna kraljica i Devojka sa šibicama Tine Mauko.
Barbara Jernejčič First je nakon završenih studija na Univerzitetu za muziku i vizuelne umetnosti u Gracu postala član Flamanskog operskog studija u Gentu u Belgiji, i stipendista „Steans instituta za mlade umetnike” u okviru Ravinija festivala u Čikagu. Ostvarila je brojne operske uloge na scenama Teatra u Palati u Gracu, Flamanske opere u Gentu i Antverpenu, Bečke kamerne opere i Teatra an der Vien, kao i ljubljanske i mariborske opere. Kao koncertna pevačica učestvovala je na svim istaknutim slovenačkim festivalima, kao i na Koroškim letima, Štajerskoj jeseni, Zagrebačkom bijenalu, Klangverktage Hamburg, Vien Modern, Bregencer Festšpile, Stiriarte, Friling Festivalu i Muzikferajnu... Nastupa sa raznim orkestrima i ansamblima (Armonika Tributo Austria, La petit band, Solamente naturali, Musica Eterna, Slovind, Ansambl Mozaik, Klangforum...) Profesor je solo pevanja na Muzičkoj akademiji i član žirija takmičenja solo pevanja u Sloveniji i inostranstvu. Za domaće i strane izdavačke kuće rekonstruisala je dela na više od 15 CD-a i objavila četiri samostalna izdanja posvećena uglavnom slovenačkom solo pevanju 20. veka.
Anja Zemljarič je svoju pevačku karijeru započela u klasi Tatjane Vasle, a nastavila na Muzičkoj akademiji u Ljubljani kod Barbare Jernejčič First. Studije je završila sa odličnim uspehom 2021. Kao solista i član kamernih ansambala dobila je više zlatnih plaketa i nagrada na republičkim i međunarodnim takmičenjima. 2019. godine učestvovala je u projektu Mini Opera, gde je nastupila kao solista u operama Mateja Kastelica i Federike Lo Pinto. Godine 2020. nastupila je u operi Julija Aleša Makovca, a 2021. u ulozi Stare dame u Bernštajnovoj opereti Kandid. Takođe se pojavila kao Kerubino u koncertnom izvođenju Mocartove Figarove ženidbe i kao Berta u Rosinijevoj operi Seviljski berberin. Nastupila je u SNG Opera i Balet Ljubljana kao Ravana u Zvuku Roka Goloba i kao Sibel u Gunodovom Faustu, Zulma (Rosini, Italijanka u Alžiru), Toska (Ajdič, Miševi u operskoj kući), Princ Orlovski (Štraus, Slepi miš), Sali (Vajl, Opera za tri groša). Dobitnica je Prešernove nagradu Muzičke akademije u Ljubljani. Zaposlena je kao pevačica u operskom horu SNG Opera i balet Ljubljana.